Конспект уроку з англійської мови "What is your name?"

     
Тема: Знайомство. Як тебе звати?
Мета: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями та фразами; повторити раніше введені звуки; активізувати вивчені лексичні одиниці в мовленні; ввести запитання What is your name?; вчити давати відповіді на запитання.
Розвивати швидку реакцію, увагу та пам'ять.
Виховувати ввічливість у взаємовідносинах між учнями, підтримувати доброзичливу атмосферу.
Обладнання: картки з транскрипційними знаками, казковий герой, підручник, м’яч, відеоролик.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.
1. Привітання.
- Let’s greet each other with English word.
- Hello! Hi!
- З сьогоднішнього уроку ми будемо вітатися лише англійською мовою.
2. Фонетична зарядка.
а) бесіда
- Щоб почати урок треба спершу потренувати наші язички. Потім ми будемо гарно і правильно говорити англійською мовою. Let’s play with sounds.
[m]     [h]     [w]    [    ]     [ai]

- Repeat after me: [mei], [mein], [neim], [am]
- Який звук зустрічається у всіх цих словах? [m].
- Look at it.
- Repeat after me: [h  t], [hed], [h   m], [hu].
- А тут, який звук чуєте? [h]
б) гра «Show me»
- Look at the blackboard and show me the sound ….
3. Повторення раніше вивченого.
а) бесіда
- OK. Let’s regard what did we learn at our last lesson.
- I’ll ask you how are you and you must answer using the phrase: I am fine! I am OK! I am bad! or I am so – so!
б) гра «A ball»
- I’ll name the words in English and you have to translate them.
- Let’s play: hello, hi, I am Sasha, good – bye, nice to meet you.
в) фізхвилинка

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
- Сьогодні на уроці ми продовжимо вчитися вітатися, прощатися, давати відповіді на запитання, знайомитися з новими словами та фразами, складати міні – діалоги. А також вивчимо новий віршик.
ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1. Введення нових лексичних одиниць.
а) семантизація нових лексичних одиниць шляхом перекладу.
- Подивіться уважно на малюнок. Що роблять дівчатка? (вітаються та називають своє ім’я)
- А тепер послухайте уважно, як правильно задавати запитання «Як тебе звати?»
What is your name?
- А відповідаємо вже знайомою для вас фразою: I am Sasha.
 - Але ми можемо назвати не лише своє ім’я, а й також ім’я свого друга.
- Це ми можемо зробити за допомогою фрази:
This is Ann.
б) фонетичне опрацювання
[w-w-w] – [wot] – what
[ei – ei – ei] – [neim] – name
[                ] – [    is] – this
в) гра «Say Bunny about myself»
- At our lesson today Bunny comes to see us. It wants that you tell him about youself.
Hello! I am Sasha.
This is Vova.
Nice to meet you.

2.     Робота в зошитах.
- Let’s write our Bunny an umbrella.
( діти пишуть по одному рядочку)
ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1.     Підсумок уроку.
- At home you ask your parents what are their names.
- OK. Say me, please. What did you remember at our lesson?
- The lesson is over. Good – bye!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає ( Г. Сковорода)